FAQ

 

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z działaniem serwisu lub potrzebujesz naszej pomocy to pisz na kontakt@gifmi.pl.

Możesz także pisać bezpośrednio do mnie, założycielki serwisu. Mam na imię Aneta, pisz śmiało--> aneta@gifmi.pl.

 

Czy mogę stworzyć więcej niż jedną listę prezentów?

Tak. Można utworzyć dowolną liczbę list prezentów. Zarówno dla różnych osób jak i na różne okazje.

 

Jak zarezerwować prezent?

Mając dostęp do listy prezentów danego użytkownika, wystarczy kliknąć przycisk "Wybierz prezent". Pojawi się okno w którym trzeba dokonać jakiego typu jest to wybór: anonimowy czy jawny dla wszystkich lub tylko dla autora listy. Rezerwacji mogą dokonywać jedynie znajomi.

Ponadto można w tym miejscu dokonać czasowej rezerwacji prezentu i w ciągu 2 dni zastanowić się czy na pewno ten prezent wybieramy. System przypomni przed upływe terminu o zbliżającej się dacie końca rezerwacji. 

 

Jak dodać prezent do listy?

Po wybraniu do której listy chcemy dodać prezent, należy kliknąć  DODAJ PREZENT i wypełnić wybrane pola. Wklejając link do prezentu w sklepie nasz serwis pobierze automatycznie cenę i obrazek/obrazki ze strony internetowej. Trzeba wybrać interesujący nas obrazek prezentu, aby stanowił podgląd danej rzeczy, którą chcemy otrzymać. Można następnie uzupełnić opis.

Można także zainstalować nasz przycisk, poprzez szybkie przeciągnięcie ikonki na pasek zakładek, dzięki czemu w dowolnym sklepie, kiedy znajdziemy interesującą nasz rzecz 1 kliknięciem dodamy ją do wybranej listy (link, obrazek, cena zostaną automatycznie pobrane). Więcej o przycisku TUTAJ.

 

Jak zaprosić znajomych do skorzystania z serwisu?

W zakładce ZNAJOMI należy wpisać e-mail i kliknąć "Dodaj i zaproś znajomego". Wówczas osoba zapraszana dostanie wiadomość wraz z linkiem do serwisu.

 

Jak dodać prezent z artykułu do swojej listy?

Wystarczy pod artykułem kliknąć przy wybranym prezencie "Dodaj do mojej listy" i w przypadku gdy posiadamy więcej niż jedną wishlistę, wybrać tę do której ma zostać dodany prezent. 

 

Jak oznaczyć, że dany prezent jest już w moim posiadaniu?

Gdy otrzymamy prezent z naszej listy, wystarczy wejść w tę listę i przy konkretnym produkcie kliknąć OZNACZ JAKO TRAFIONY. Prezent będzie widoczny na liście prezentowej, ale w zbiorze prezentów trafionych. Jako nieaktywny do rezerwacji, będzie stanowił informację dla pozostałych użytkowników, iż daną rzecz już posiadamy.

 

Czy można zrezygnować z wyboru lub rezerwacji prezentu?

Oczywiście. W zakładce REZERWACJE należy odnaleźć produkt, z którego chcemy zrezygnować i kliknąć w "krzyżyk", co spowoduje zwolnienie produktu.

 

Czy konieczne jest ustawianie daty przydatności dla każdego prezentu?

Nie. Pole to nie jest obowiązkowe.

 

Co się stanie z prezentem, gdy minie jego data przydatności?

Na 3 dni przed upływem terminu przydatności prezentu autor listy dostanie od serwisu GIFMI.PL przypomnienie.

Jeżeli data przydatności prezentu minie, wówczas prezent trafi do "Kosza". Użytkownik będzie miał wciąż możliwość przywrócenia prezentu. Zarówno tego, którego data przydatności minęła, jak również innych usuniętych wcześniej prezentów.

 

Co się dzieje z usuniętymi prezentami? Czy można je przywrócić na listę?

Tak. Wszystkie prezenty, które zostały usunięte trafiają do Kosza. Każda lista ma swój odrębny Kosz. Wystarczy kliknąć w ikonkę kosza i z tego miejsca można przywrócić na listę dowolne prezenty wcześniej usunięte bądź te, których data przydatności minęła. 

Komentarze

  • Katarzyna Lewandowska 2016-03-18 01:02:51
    Witam, stworzylam pięć list z prezentami, a mimo na zielonym pasku przy napisie listy prezentów w nawiasis widnieje tylko cyfra 1. Dlaczego? Pozdrawiam, K.

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz. Zaloguj się tutaj.